lørdag, november 14




Julehjerter i tre



Vakre, nostalgiske hjerter i tre. Alle hjertene har sitt uttrykk, ingen er like.

Når du skal bestille er det fint om du oppgir hvilke fargenyanser du vil at hjertet skal ha. Alle er unike i mønster og farger.




Pris: 65 kr

























Fra og med i dag, 14. november, tar jeg kun bestilling på følgende produkter:

- julekort (flere julekort kommer etterhvert)



- merkelapper (jul) og andre små kort

- julehjerter i tre



Tida strekker ikke til, derfor må jeg begrense bestillingene.








2 kommentarer:

Thelma Louise sa...

Hei.:-) Takk for hyggelig hilsen.:-) for noen lekre hjerter..:-) sikkelig fine.:-) Gry

Beth sa...

Heisann...
Snublet plutselig inn på bloggen din...
Såå mye lekkert?
Her skulle jeg nok vært en tur før jul ser jeg, men du lager kanskje noe av dette hele året?

Tror nok helt sikkert at jeg MÅ legge dine sider til min bloggliste...:-))