lørdag, februar 3

Perfekt til ditt landlige kjøkken!



Jeg syr bæreposeholdere i landlig stil - den passer supert på ditt landlige kjøkken! Stoffet jeg har brukt er lin, men den kan også sy i hvilket som helst stoff.

Det kan se ut som posen har en flekk, men det er bare pga skyggen og blitsen.



Det skjønne rosemotivet har fått en søt heklet blonde rundt kanten.



Kroklissen er rosa denne gangen, men jeg kan variere i mange forskjellige farger hvis du vil.



Hver ende har jeg festa strikk i slik at man lett kan legge i og ta ut en pose.
Pris: 85 kr + porto.











4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

hej så du säljer alltså?? har sådana påsar men har inte tänkt på att man kan ha det i Vitt linne !!! Så käckt..

♥ Pia... sa...

Hej igen alla dessa söta gamla bilder ,var finner du dom??

Hulda sa...

pia: ja, jeg selger slike poser, hvis du er interessert sender jeg deg mail med ulike motiver du kan velge mellom. Jeg har kjøpt en del slike gamle bilder, andre finner jeg på nettet og noen er glansbilder som jeg scanner.

Unknown sa...

Hei ,jeg ønsker å kjøpe et bærepose nett av deg i lin.ikke så nøye på åssen bilde,syntes de er fine alle bildene du bruker.